Zwroty i Reklamacje


Zwroty

W Ellix dokładamy wszelkich starań, abyś był zadowolony z zakupów w naszym sklepie. Jeśli jednak z jakiegokolwiek powodu chcesz zwrócić zakupiony produkt, prosimy o zapoznanie się z poniższymi zasadami:

  1. Czas na zwrot: Masz prawo do zwrotu zakupionego towaru w ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki, bez podania przyczyny.

  2. Stan produktu: Zwracany produkt nie powinien nosić śladów użytkowania wykraczających poza te niezbędne do oceny jego charakteru, cech i funkcjonowania (art. 34 ust. 4 ustawy z dnia 30 maja 2014 r., poz. 287).

  3. Koszty zwrotu: Koszty zwrotu pokrywa kupujący. Nie przyjmujemy zwrotów wysyłanych za pobraniem.

  4. Procedura zwrotu: Aby dokonać zwrotu, prosimy o kontakt na adres email: sklep@ellix.pl. W wiadomości zwrotnej otrzymasz dalsze instrukcje dotyczące zwrotu towaru.

  5. Adres do zwrotu: Zwrot towaru należy wysłać na adres: MILNOR PARTNERS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
    Halicka 10/11 / Lokal 101, 31-036 Kraków, Polska


Reklamacje

Jeżeli otrzymany produkt jest wadliwy lub niezgodny z zamówieniem, możesz złożyć reklamację. Aby przyspieszyć proces rozpatrywania reklamacji, prosimy o przesłanie zgłoszenia na adres: sklep@ellix.pl.

W zgłoszeniu prosimy o dołączenie zdjęć reklamowanego produktu oraz podanie następujących informacji:

  1. Imię i nazwisko
  2. Adres (ulica, numer domu, mieszkania, kod pocztowy, miasto)
  3. Telefon kontaktowy, adres e-mail
  4. Numer zamówienia
  5. Nazwa towaru, którego dotyczy reklamacja
  6. Powód reklamacji

Po otrzymaniu zgłoszenia reklamacyjnego, skontaktujemy się z Tobą w celu ustalenia dalszych kroków.


Dane firmy: MILNOR PARTNERS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
KRS: 0000963714
NIP: 6751763196
REGON: 521618188
Adres: Halicka 10/11 / Lokal 101, 31-036 Kraków, Polska
E-mail: sklep@ellix.pl


Dla ułatwienia skorzystaj z formularza zwrotu i reklamacji Tutaj