Zwroty i Reklamacje
Zwroty
W Ellix dokładamy wszelkich starań, abyś był zadowolony z zakupów w naszym sklepie. Jeśli jednak z jakiegokolwiek powodu chcesz zwrócić zakupiony produkt, prosimy o zapoznanie się z poniższymi zasadami:
-
Czas na zwrot: Masz prawo do zwrotu zakupionego towaru w ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki, bez podania przyczyny.
-
Stan produktu: Zwracany produkt nie powinien nosić śladów użytkowania wykraczających poza te niezbędne do oceny jego charakteru, cech i funkcjonowania (art. 34 ust. 4 ustawy z dnia 30 maja 2014 r., poz. 287).
-
Koszty zwrotu: Koszty zwrotu pokrywa kupujący. Nie przyjmujemy zwrotów wysyłanych za pobraniem.
-
Procedura zwrotu: Aby dokonać zwrotu, prosimy o kontakt na adres email: sklep@ellix.pl. W wiadomości zwrotnej otrzymasz dalsze instrukcje dotyczące zwrotu towaru.
-
Adres do zwrotu: Zwrot towaru należy wysłać na adres: MILNOR PARTNERS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Halicka 10/11 / Lokal 101, 31-036 Kraków, Polska
Reklamacje
Jeżeli otrzymany produkt jest wadliwy lub niezgodny z zamówieniem, możesz złożyć reklamację. Aby przyspieszyć proces rozpatrywania reklamacji, prosimy o przesłanie zgłoszenia na adres: sklep@ellix.pl.
W zgłoszeniu prosimy o dołączenie zdjęć reklamowanego produktu oraz podanie następujących informacji:
- Imię i nazwisko
- Adres (ulica, numer domu, mieszkania, kod pocztowy, miasto)
- Telefon kontaktowy, adres e-mail
- Numer zamówienia
- Nazwa towaru, którego dotyczy reklamacja
- Powód reklamacji
Po otrzymaniu zgłoszenia reklamacyjnego, skontaktujemy się z Tobą w celu ustalenia dalszych kroków.
Dane firmy: MILNOR PARTNERS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
KRS: 0000963714
NIP: 6751763196
REGON: 521618188
Adres: Halicka 10/11 / Lokal 101, 31-036 Kraków, Polska
E-mail: sklep@ellix.pl